איך להביא לידים לעסק בעזרת שירות טלמיטינג? כל הטיפים לפניך |
מאת: צוות האתר
מנהלת פורום פיתוח עסקי |
---|
פורסם: 19/5/2020
יצירה של מאגר לקוחות חדשים לעסק באופן שוטף, מעניקה לכל ארגון את האפשרות לגדול ולהתפתח. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פנייה יזומה ללקוחות פוטנציאליים, הזקוקים לשירותים והמוצרים שהחברה מספקת. כיום, ניתן לעשות הן שיחות "קרות" ללקוחות שלא שמעו מעולם על המותג שלכם, ולייצר מכירות, והן שיחות "חמות" ללקוחות שהתעניינו בעסק בעבר או רכשו שירותים מהעסק, ולהפוך את הלידים הללו ללקוחות משלמים. במאמר זה נגלה מספר טיפים כיצד למנף את שירותי הטלמיטינג ליצירת כמות גדולה של פגישות. עבדו עם חברה מסודרת בעלת מאגרי מידע ממוחשבים הבסיס לכל עבודת טלמיטינג מוצלחת היא יצירה של מאגר מידע ממוחשב ואיכותי שאליו הטלפנים יתקשרו. אם אתם עובדים עם חברה וותיקה בתחום, היא תשתמש בתוכנה מתאימה שבה נשמרים כל פרטי הלקוחות הפוטנציאליים. תוכנות טלמיטינג מתקדמות מאפשרות חיוג אוטומטי, המגדיל את כמות השיחות האפקטיביות ללקוחות. כך, המערכת מחייגת את המספר, ללא שגיאות, והטלפן פנוי לבצע את השיחה, ולתאם את הפגישות לנציגי המכירות שלכם.תעדו כל שיחה ובצעו פולואפלא תמיד שיחת הטלפון הראשונה מובילה לפגישה. יש תחומים שבהם לקוחות פוטנציאליים מעוניינים לחשוב מעט על הצורך שלהם בשירות לפני שהם מזמינים אותו. לכן, חשוב לבצע תיעוד מלא של כל שיחה, ובו לציין סיכום של כל הנאמר בה. אם ליד שהתקשרו אליו מתעניין במוצר או השירות, ומבקש שיחזרו אליו בשלב מאוחר יותר, חשוב שהטלפן יקבל הודעה אוטומטית לאחר שבעה ימים ויבצע שיחת פולואפ. שיחה זו תגדיל את כמות הפגישות שיתואמו, ותאפשר לנצל היטב את מאגר הטלפונים שיש בידכם.היעזרו בנציגים מנוסיםכאשר מתחילים פרויקט של טלמיטינג חשוב להיעזר בטלפנים מנוסים. אם אתם מעבירים את השירות למיקור חוץ, תגלו כי טלפני החברה החיצונית הבקיאים בטכניקות של התגברות על התנגדויות לקוח, מצליחים לבצע כמות גדולה יותר של מכירות או תיאום פגישות מנציגים בתוך החברה שלכם. תהליך השיווק הטלפוני דורש ניסיון, וככל שהנציג וותיק יותר בתחום, כך מידת ההצלחה שלו תהיה גבוהה יותר.הכשירו את נציגי המכירות העובדים עבורכםחלק חשוב נוסף בעבודה עם שירותי טלמיטינג הוא הכשרה מקיפה של צוות העובדים. במהלך ההדרכה כל עובד ילמד מה הייחוד בשירות שלכם, מדוע הוא טוב יותר משל המתחרים ומה ההתנגדויות הנפוצות של לקוחות פוטנציאליים? חשוב לבנות ביחד עם הטלפנים תסריט שיחה קבוע, המשמש ליצירת קשר ראשוני עם לקוח, ותסריט שיחה נוסף המותאם ללקוחות שכבר היו בקשר כלשהו עם המותג שלכם.לסיכום, טלמיטינג הוא שירות שמסוגל לייצר כמות גדולה של פגישות. חשוב להיעזר בחברה מסודרת המשתמשת במאגרים ממוחשבים, ומבצעת את השיחות ביעילות מרבית. כמו כן, תיעוד מלא של השיחות יגדיל את כמות המכירות, ויאפשר לכם למנף כל רשימת לידים לכמות גדולה של פגישות עסקיות ומכירות. |