ניצן ברזני

חפש נושא
חפש מקצוען

  ניצן ברזני

 צור קשר עם עסק זה
ליסינג רכבי עבודה לבעלי עסקים

מהו ליסינג תפעולי, כיצד הוא עובד ועבור מי הוא מומלץ? תשובות לשאלות אלו ומידע נוסף במאמר הבא.
למה לעסקים קטנים מומלץ להשתמש ב-CRM?

עבור עסקים קטנים רבים המושג CRM נדמה כמושג המשויך בעיקר לחברות ומוסדות גדולים במשק, כזה שאיננו שייך להם ומבוסס על טכנולוגיות שקשה להסתגל אליהן. האמנם?
האם כל חברה זקוקה לייעוץ עסקי?

האם כל עסק זקוק לייעוץ אסטרטגי? מהי תרומתו של ייעוץ אסטרטגי לעסקים? במאמר זה ננסה לענות על השאלות הללו ולבחון כיצד שירות ייעוץ אסטרטגי יקל על ניהול העסק שלכם.

באילו מצבים יכול ניהול במיקור חוץ להועיל במיוחד?

מאמר מידע מקצועי אשר מסביר מהו שירות ניהול כספים במיקור חוץ ובאיזה מצבים הוא יכול להועיל לעסק. 

הצורך בחברת שליחויות מאת:  צוות האתר
הצורך בחברת שליחויות

כיום אנשים רבים משתמשים בחברה חיצונית שתקיים להם מערך שליחויות וכך לא רק שנחסך כסף אלא הרבה כאב ראש לגבי ההתעסקות בצי אופנועים משלך, בעיקר לחנויות מכירה ועסקי מזון מהיר. חברת שליחויות יכולה להתאים גם לאנשים פרטיים שזקוקים להעברה של מוצר מסוים למקום אחר למשל בעת מעבר דירה או העברה או מכירה של הפריט.

Co-petition מעגלי כח כמנוף לקידום עסקי

CO-PETITION  - שיתוף פעולה בין בעלי עסקים להם שוק משותף לקידום התצואות העיסקות שלהם.במאמר נציג צורות אפייניות לשיתופי פעולה מוצלחים

בשיווק לחו"ל אחד הנושאים המורכבים לבחירה הוא זיהוי התערוכה הנכונה להשתתף בה. השתתפות בתערוכות ליצואן מתוקצבת באלפי ועשרות אלפי דולרים בעוד שבתערוכה בחו"ל העלויות יכולות להיות גבוהות פי שלש ויותר מאשר בארץ. עלות הטעות בכסף ובזמן הינה עצומה ביחס לעסק הקטן והבינוני ולכן הכללים המוצעים כאן מיועדים ליצואן מתחיל המציג בפעם הראשונה בחו"ל, אך הם תקפים גם להשתתפות בתערוכות בישראל.

אחד הדברים היותר קשים לניהול בקרה ושליטה הוא אנשי מכירות ויותר מכך לבנות תוכנית לתגמול אנשי המכירות. במאמר זה נציע שיטה ושיקולים לבנית תוכנית לתגמול מנצחת לאנשי מכירות בהתבסס על ניסיון רב שנים בהפעלת אנשי מכירות.

לרוב בעלי העסקים יש רתיעה משיווק וחלקם אף ניסו לעשות זאת בעצמם ברמת הצלחה כזו או אחרת. במאמר זה רכזנו את דרכי השיווק הפופולריות ונסייע לבעל העסק לגלות בעצמו מהן הדרכים היעילות לשיווק העסק שלו.

הדרך האפקטיבית ביותר לגיוס הון ראשוני (seed), הינה הכנת מצגת עסקית קצרה וממוקדת בהתבסס על נקודת מבטו של המשקיע. במאמר נציג את עקרונות והתחומים שאותם כל מצגת עסקית צריכה לכלול.
מהי אסטרטגיה שיווקית? מאת:  ניצן ברזני

אסטרטגיה שיווקית ומיקוד עסקי מחייבים אותנו לוותר על פעילויות, שלא מקדמות את העסק שלנו ולהשקיע את כל משאבנו בקידום יעדים מוגדרים מראש.
מי מפחד מחזון? מאת:  ניצן ברזני

החזון הפך מילה נרדפת לחלומות באוויר שאין בינם לבין פרנסה ולא כלום, במאמר ננסה להגדיר מהו חזון בגובה העיניים.
התמחות כמנוף לקידום מכירות מאת:  ניצן ברזני

בעולם עמוס ברעשי פרסום, הסיכוי לעסק קטן / בינוני לבלוט הינו על ידי התמחות ומתוג ולהיות "זכיר" על ידי הלקוחות הפוטנציאליים.
מי מפחד מייעוץ עסקי מאת:  ניצן ברזני

יועץ עסקי, נתפס כמושג המתאר אדם שסיים את תקופת עבודתו כשכיר והמחפש הזדמנויות לתת עצות ללא מחויבות להשלכות שלהן. לעיתים קרובות עבודת הייעוץ נתפסת כמי שמציגה תמונת מצב אקדמית תיאורטית שלא ניתן לממש אותה בארגון שלנו ולכן מתסכלת ואינה מתקבלת ברצון.
החזון – מצפן בים סוער מאת:  ניצן ברזני

חזון, חזון, חזון, מילה שחוקה שמתארת בדרך כלל מגילת קלף ממוסגרת התלויה בגאון במשרדו של המנכ"ל, פרי שכפול מארגונים אחרים. חזון "מקשט משרד" יכלול כמה מילים על מחוייבות הנהלה להון האנושי, האיכות כגורם המשמעותי ביותר בייצור והלקוח הוא ה"מלך".
1 
חזרה למדור הראשי שלי
בעלי מקצוע | חוקר פרטי בגידות | עו"ד בחיפה | שיווק דיגיטלי | חברת קידום אתרים בגוגל