.jpg) |
פתיחה ותפעול של עסקים דורשת ידע מתחומים שונים. יש להכיר עקרונות של ניהול, מימון, מיסוי, תמחור, משאבי אנוש ועוד. לכן, מנהלים רבים מגלים שהעסק היה יכול להיות רווחי בתיאוריה, על הנייר, אבל בפועל הם נמצאים במאבק בלתי פוסק להתפתח ולצמוח.
|
|
 |
אימון עסקי המועבר ע"י מאמן עסקי, מבוסס על האימון האישי ומטרתו להביא להשגת מטרות ויעדים עסקיים. תהליך האימון העסקי מסייע בגיבוש החזון להשגת מטרות עסקיות, תוך בניית תכנית אסטרטגית המגירה את היעדים ודרך ההגעה אליהם, בהתחשב בנתוני המציאות.
|
|
לא כל אחד מאיתנו זוכה להתחיל את חייו הבוגרים עם עבודה שהוא באמת אוהב ומתלהב ממנה, ולכן זה טבעי שאנחנו רואים אנשים שרוצים לנסות להתחיל בקריירה חדשה. פעם זה לא באמת מאוחר, ובטח שלא בימינו להתחיל קריירה חדשה.
|
|
 |
ניהול עובדים מוצלח מהווה את ההבדל בין הצלחתו או נפילתו של הארגון. קורס ניהול עובדים יכשיר אתכם בכלים והיכולות הדרושים לכך.
|
|
השאלה שצריך לשאול את עצמו כל בעל עסק היא מהי הדרך המועדפת לפרסום העסק שלי. יש עסק שכדאי לו מאוד לפרסם בטלוויזיה הארצית, ויש מי שכדאי לפרסם בתחנת רדיו אזורית.
|
|
 |
אם אתם מחפשים מקצוע ייחודי ומעניין, שיאתגר ויספק אתכם? אם אתם רוצים ללמוד מקצוע שירתק אתכם ויתאים לאופי שלכם? קורס מאמנים אישיים הינו הבחירה האולטימטיבית עבורכם. קורס מאמנים אישיים עוסק ביצירת שינויים, בתהליכי התפתחות ובמימוש מטרות
|
|
 |
כיצד מקבל בעל העסק/המנהל העסקי החלטות?
קיימים מספר אפשרויות:
· התייעצות בתוך החברה
· התייעצות עם גורמים מסוימים בחברה
· התייעצות עם גורמים מחוץ לחברה
· העסקת חברת ייעוץ
כמובן שיש דרכים נוספות,אך בלא מעט מקרים אנחנו ניצבים לבדנו,ואנו צריכים להחליט.
|
|
 |
זו שאלה שכל אחד שואל את עצמו,ויש כמובן אינסוף תשובות.
ראשית אנו חייבים לדעת במה הצלחנו,יש לנו גם קבלות,ההצלחה.
אנחנו יודעים היכן לא הצלחנו,גם על כך יש קבלות.
עכשיו שני תחומים שזקוקים להסבר,היכן הצלחנו למרות שאין לנו הסבר לכך,אלא השערה.
והיכן לא הצלחנו גם ללא הסבר מדויק.
כאשר ננסה לנתח את שני התחומים האחרונים עומדים לרשותנו מספר אפשרויות.
|
|
 |
כוחו של המאסטרמיינד ביצירתיות בעסקים
במסגרת הנטוורקינג בה אני נמצא,אני אחראי על הנחיית מעגלי הכוח,אנו נפגשים אחת לשבועיים,ומנסים לקדם את הפעילות העסקית של כל עסק בודד.
בכל מפגש אני מתרגש מחדש מהסינרגיה שנוצרת,וגורמת לכל משתתף להגיע למקומות שלא חלם להגיע,והנה הדבר אפשרי,יש רעיונות חדשים,יש כיוונים חדשים,יש שיתופי פעולה חדשים,יש תוצאות שלא נצפו מראש.
|
|
 |
כאשר ריאיינו את 500 אנשי העסקים המצליחים ביותר בארה"ב,גילו שלכולם היה מחנה משותף,הם פעלו בצוותי חשיבה.
התגלית הזאת היא למעשה הבסיס למאסטר מיינד.
|
|
 |
הצעות מחיר: כאשר אנו מכינים הצעות ללקוחות פוטנציאלים אנו רוצים שיזמנו אותנו לפגישה,שאולי ממנה נתקדם לעבר העסקה. כאשר מזמינים אותנו לפגישה,אנו נמצאים בצומת בו הלקוח אמור להחליט ,האם הוא יסגור איתנו,או עם ספקים האחרים.
|
|
 |
הזמן הוא הנכס היקר ביותר לנו,הוא מתכלה,ואין אפשרות לאגור אותו. אז איך זה שאנו לא מתייחסים אליו בכבוד הראוי? יש את התחושה שאנו יכולים להשתמש בו כאוות נפשנו,כי מחר יום חדש ואפשר להתחיל מחדש.
|
|
 |
כיצד עסק קטן עוסק במכירות?
בעסק קטן בדרך כלל הבעלים הוא איש המכירות,אבל הוא גם המנכ"ל,איש השיווק,מנהל כספים,מנהל שירות הלקוחות,ובקיצור הוא מחזיק את כל הכובעים בעסק.
|
|
 |
אחת הדרכים להגדיל את מחזור המכירות היא להגדיל את כמות הפגישות. אז איך מגדילים את מספר הפגישות? יש מספר דרכים,כמו הפעלת טלמרקטינג(יקר מאוד),להתיישב ליד הטלפון ולהתקשר,לעסקים פוטנציאלים(אחוזי ההצלחה נעים בין 5-10% )דורש מיומנות וזמן ארוך. העסקת אנשי מכירות(יקר),פירסום(יקר). מכל הדרכים שהוזכרו,הדרך היעילה והזולה היא מפגש של אנשי עסקים ממגוון עיסוקים והעברת מידע שקשור במעגלי ההיכרויות שלהם.
|
|
|
הבדידות של בעל העסק/המנהל העסקי:
|
כוחו של המאסטרמיינד ביצירתיות בעסקים
|
כיצד המאסטר מיינד מסייע לנו בעסקים
|
|