חפש נושא
חפש מקצוען

 פיתוח עסקי

מציג תוצאות 1 - 7 מתוך 7 תוצאות שנמצאו

 

 

 

לרשותכם מגוון מאמרי בנושאים שונים. תוכלי להגיב למאמרים, ליצור קשר עם בעלי המקצוע לקבלת תשובות לשאלותיכם. כמו כן, ניתן לכל בעל מקצוע עמוד צור קשר עם פרטיו המלאים במידה וברצונכם לקבל את שירותיו של איש המקצוע.

 

 

 

בשיווק לחו"ל אחד הנושאים המורכבים לבחירה הוא זיהוי התערוכה הנכונה להשתתף בה. השתתפות בתערוכות ליצואן מתוקצבת באלפי ועשרות אלפי דולרים בעוד שבתערוכה בחו"ל העלויות יכולות להיות גבוהות פי שלש ויותר מאשר בארץ. עלות הטעות בכסף ובזמן הינה עצומה ביחס לעסק הקטן והבינוני ולכן הכללים המוצעים כאן מיועדים ליצואן מתחיל המציג בפעם הראשונה בחו"ל, אך הם תקפים גם להשתתפות בתערוכות בישראל.

אחד הדברים היותר קשים לניהול בקרה ושליטה הוא אנשי מכירות ויותר מכך לבנות תוכנית לתגמול אנשי המכירות. במאמר זה נציע שיטה ושיקולים לבנית תוכנית לתגמול מנצחת לאנשי מכירות בהתבסס על ניסיון רב שנים בהפעלת אנשי מכירות.

לרוב בעלי העסקים יש רתיעה משיווק וחלקם אף ניסו לעשות זאת בעצמם ברמת הצלחה כזו או אחרת. במאמר זה רכזנו את דרכי השיווק הפופולריות ונסייע לבעל העסק לגלות בעצמו מהן הדרכים היעילות לשיווק העסק שלו.

הדרך האפקטיבית ביותר לגיוס הון ראשוני (seed), הינה הכנת מצגת עסקית קצרה וממוקדת בהתבסס על נקודת מבטו של המשקיע. במאמר נציג את עקרונות והתחומים שאותם כל מצגת עסקית צריכה לכלול.
מהי אסטרטגיה שיווקית? מאת:  ניצן ברזני

אסטרטגיה שיווקית ומיקוד עסקי מחייבים אותנו לוותר על פעילויות, שלא מקדמות את העסק שלנו ולהשקיע את כל משאבנו בקידום יעדים מוגדרים מראש.
להמשך קריאה על מהי אסטרטגיה שיווקית? 
מי מפחד מחזון? מאת:  ניצן ברזני

החזון הפך מילה נרדפת לחלומות באוויר שאין בינם לבין פרנסה ולא כלום, במאמר ננסה להגדיר מהו חזון בגובה העיניים.
להמשך קריאה על מי מפחד מחזון? 
התמחות כמנוף לקידום מכירות מאת:  ניצן ברזני

בעולם עמוס ברעשי פרסום, הסיכוי לעסק קטן / בינוני לבלוט הינו על ידי התמחות ומתוג ולהיות "זכיר" על ידי הלקוחות הפוטנציאליים.
1 
בעלי מקצוע
בעלי מקצוע | חוקר פרטי | חדרי שינה | עו"ד בחיפה | עיצוב אתרים | קידום אתרים אורגני