לרשותכם מגוון מאמרי בנושאים שונים. תוכלי להגיב למאמרים, ליצור קשר עם בעלי המקצוע לקבלת תשובות לשאלותיכם. כמו כן, ניתן לכל בעל מקצוע עמוד צור קשר עם פרטיו המלאים במידה וברצונכם לקבל את שירותיו של איש המקצוע.
מקובל לספר סיפורי הצלחה של אנשים וגופים על איך הם "עשו את זה" בדרכם אל ההצלחה וכד'. לפעמים הסיפורים הם בגוף ראשון. משום מה, אנו לא מצליחים להזכר כרגע בסיפורי כשלון. אוטוביוגרפיות של "איך נכשלתי" כך שגם אם יש כאילו, הן מעטות.
אולם, גם מכשלונות ניתן ללמוד והייתי רוצה לספר כאן על שלושה מקרים שונים בהם טיפלנו ואנו מטפלים.
יזמים לא מעטים, מתוך הידיעה על העמלות הנמוכות של בנק הדואר מעדיפים לפתוח את חשבון הבנק העסקי שלהם שם. אולם במקרה המיוחד הזה של בחירת חשבון בנק כנראה שלא תמיד זה נכון.
הציטוטים להלן הם מתוך הספר "77 טיפים של זהב בשיווק ומכירות", ספר שמטרתו לאפשר לך להגדיל באופן משמעותי את הכנסותיך על- ידי שיפור מיומנויות השיווק והמכירה שלך, מאת ד"ר שי סולן
האם קרנות הנאמנות היקרות אכן "מספקות את הסחורה" בצורה של תשואה יותר טובה למשקיעים. מתברר שזה לא המצב- קרנות הגובות דמי ניהול גבוהות יותר מאוד משתלמות למנהלי הקרן, אולם למשקיעים חד משמעית לא. אין סיבה לשלם ביוקר
האגדה מספרת שבמהלך מלחמת העולם השניה בא בחור צעיר לצ'רציל (ראש ממשלת בריטניה) עם רעיון מבריק: בוא נבנה טנקים אמפיביים שיחצו את תעלת למנש על הקרקעית, יעלו בצד השני בהפתעה ויתפסו את הגרמנים לא מוכנים. “יופי" התלהב צ'רציל: איך בונים טנקים כאילו? “טוב, בשביל זה יש מהנדסים" ענה האיש.
מה המשותף לעסקים הבאים: רשת מלונות הילטון, אולפני ופרקי השעשועים של דיסני, מחלבות שטראוס והקיוסק של משה (בפינה ליד בית הספר)?
תשובה: כל העסקים האלו מצליחים מאוד למרות ששם העסק הוא שם הבעלים או המייסד. שום דבר מרגש או בומבסטי, רק אדם שהקים עסק, הקפיד על איכויות והפך את השם האישי שלו למותג.