|
|
|
מאת: צוות האתר |
---|
פורסם: 15/7/2019
עולם השיווק הינו מורכב מאוד ואמצעי השיווק כוללים מדיות שונות. חלקן מסורתיות דוגמת: רדיו טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, דיוור ישיר או באמצעות דואר ועוד. מומחי שיווק בערוצים אלו יודעים איך לחלק את תקציב השיווק בין כל הערוצים הללו, והדבר מתבצע על פי שיקולים דוגמת: מהות העסק, סוג המוצר או השירות המשווק, קהל היעד: מקומי, ארצי או בינלאומי, הערוץ המועדף מבחינת טעם הבעלים והמנהלים, וכמובן, התקציב העומד לרשות הלקוח. חברת ענק, למשל, לשיווק מזגנים תעדיף פרסום בטלוויזיה שם ניתן גם לראות את המוצר ותעשה זאת בשעות שידור אטרקטיביות. חברה המספקת שירותי ניקיון תעדיף דיוור ישיר ובאמצעות הדואר המיועד ללקוחות ספציפיים, וכן הלאה.
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
* האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד! |
תגובות | הוסף תגובה למאמר ![]() |
אין תגובות למאמר זה |
![]() |
ראיית חשבון
רו"ח יוסי נתנזון |
![]() |
רפואה סינית
מומחה לטיפול בכאב רפאל צור |
![]() |
חקירות ומעקבים
חוקר פרטי אמנון רודס |
![]() |
פיתוח עסקי
ניצן ברזני |
![]() |
מחשבים
הנדסאי מחשבים גיא אדרי |
![]() |
נדל"ן
דורון בהרב |
![]() |
טיפול בחרדות ויעוץ זוגי
Ph.D אורית צוקר |
![]() |
אימון עסקי
יצחק יורמן |
בעלי מקצוע
צוות האתר |
![]() |
פתרונות אינטרנט
איל קליין |
יעוץ כלכלי ופיננסי
עפר רביב |
|
|