חפש נושא
חפש מקצוען

 שיווק דיגיטלי

מאת:  צוות האתר
פורסם: 15/7/2019
עולם השיווק הינו מורכב מאוד  ואמצעי השיווק כוללים מדיות שונות. חלקן מסורתיות דוגמת: רדיו טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, דיוור ישיר או באמצעות דואר ועוד. מומחי שיווק בערוצים אלו יודעים איך לחלק את תקציב השיווק בין כל הערוצים הללו, והדבר מתבצע על פי שיקולים דוגמת: מהות העסק, סוג המוצר או השירות המשווק, קהל היעד: מקומי, ארצי או בינלאומי, הערוץ המועדף מבחינת טעם הבעלים והמנהלים, וכמובן, התקציב העומד לרשות הלקוח. חברת ענק, למשל, לשיווק מזגנים תעדיף פרסום בטלוויזיה שם ניתן גם לראות את המוצר ותעשה זאת בשעות שידור אטרקטיביות. חברה המספקת שירותי ניקיון תעדיף דיוור ישיר ובאמצעות הדואר המיועד ללקוחות ספציפיים, וכן הלאה.


ההבדל בין השיווק הדיגיטלי לשיווק המקובל


שיווק דיגיטלי הוא אופרה אחרת. הוא מבוסס על ערוצי שיווק שונים באמצעות האינטרנט. ומבצע באמצעות המחשב, הטלפון הסלולארי, הטאבלט ומכשירים דיגיטליים אחרים. הוא יעיל מאוד, ומשום כך, דוחק בהדרגה את הערוצים המסורתיים. הסיבה העיקרית לכך היא שהאינטרנט יכול להגיע בו זמנית לכמות רבה של אנשים, ובעצם, לכל מי שמחובר אליו בעולם. המסרים מועברים באמצעות אתרים הנבנים לצורך כך. נכון הוא, שיש צורך לקדם אותם על מנת שהתכנים יועברו בדרכים שונות אותם מומחי קידום מכירים, אבל עם עבודה נכונה יכולים להיחשף גולשים רבים בו זמנית לעסק או לגוף היודע להעביר את מסריו היטב. הניסיון מוכיח, כי השימוש באינטרנט הביא לשינויים רבים בהרגלי הצריכה וזאת ההוכחה הטובה ביותר להתפתחותו המואצת.


למי הוא מתאים?


שיווק דיגיטלי מתאים לכל מי שרוצה להפיץ מוצר, לספק שירות או רעיון בכל תחום ותעשייה. קיימים גופים שונים המבקשים זאת דוגמת: עסקים, חברות, מוסדות ממשלתיים וציבוריים, עמותות ועוד. לכל גוף יש להתאים את כלי השיווק המתאים והיעיל ביותר. מבחינים במספר כלים שנועדו למטרה זאת: קידום אורגני נעשה על ידי כתיבת תכנים וקידומם על ידי הצפה בתכנים הכוללים ביטויי מפתח של העסק עליהם מקליקים ומגיעים לאתר הרצוי. קידום ממומן מבוסס אף הוא על תכנים אבל הקידום נעשה על ידי תשלום פר כל הקלקה על אותם ביטויי מפתח. קיים קידום על ידי רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, לינקדין ועוד. קיימים גם דרכי שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן, שיווק באימייל, שיווק במובייל באמצעות אפליקציות וכדומה.


מה היתרונות של שיווק דיגיטלי


לשיווק כזה יש יתרונות רבים נוספים. ניתן לראות תוצאות בזמן אמת, לבדוק כמות הכניסות לאתרים, לדעת באיזה דפים צפו, באיזה מכשיר השתמשו, מהיכן גלשו ומידע נוסף. כל הנתונים הללו מסייעים למומחי הקידום ולבעל העסק לקבל החלטות אסטרטגיות ולבצע שינויים שיתאימו לצרכי הגולשים. כך הם יותאמו לדפוסי ההתנהלות של המשתמשים ויגדילו את יעילות השיווק. המטרה הסופית היא, כמובן, למשוך כמה שיותר מבקרים לאתר ולהפוך אותם לקונים, וכן לקצר את הזמן העובר מרגע כניסה לאתר ועד לרכישה. מומלץ להיעזר במומחים בעלי מוניטין היודעים לנהל היטב את כל נושא השיווק הדיגיטלי.
 
 
 צור קשר עם המקצוען   חזרה לקטגוריה פתרונות אינטרנט   הדפס מאמר   שלח לחבר
* האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אין תגובות למאמר זה

כתבות הקשורות לנושא
הובלות בין לאומיות – הדרך שלנו לקדם את העסק שלנו
היתרונות בשימוש של שואב אבק תעשייתי
לכבוד השנה החדשה, לומדים לאפות!
האם מכונת כביסה איכותית באמת יותר יקרה ממכונת כביסה רגילה?
מי מפחד מחזון
ד"ר Ph.D אורית צוקר
טיפול בחרדות ויעוץ זוגי
ד"ר Ph.D אורית צוקר
הנדסאי מחשבים גיא אדרי
מחשבים
הנדסאי מחשבים גיא אדרי
חוקר פרטי אמנון רודס
חקירות ומעקבים
חוקר פרטי אמנון רודס
רו"ח יוסי  נתנזון
ראיית חשבון
רו"ח יוסי  נתנזון
 יצחק יורמן
אימון עסקי
 יצחק יורמן
 ניצן ברזני
פיתוח עסקי
 ניצן ברזני
 צוות האתר
בעלי מקצוע
 צוות האתר
מומחה לטיפול בכאב רפאל צור
רפואה סינית
מומחה לטיפול בכאב רפאל צור
 דורון  בהרב
נדל"ן
 דורון  בהרב
 איל קליין
פתרונות אינטרנט
 איל קליין
מעונין להופיע פה?
בעלי מקצוע | חוקר פרטי בגידות | עו"ד בחיפה | שיווק דיגיטלי | חברת קידום אתרים בגוגל