|
|
|
מאת: צוות האתר |
---|
פורסם: 18/12/2018
יש לכם אתר אינטרנט וחסר לכם תוכן לאתר? אתם בוודאי צריכים כותב תוכן מקצועי! מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים עם כותב תוכן? בניתם אתר, שילמתם ממיטב כספכם עבור עיצוב האתר, מעולה. השלב הבא כמובן הוא להתחיל להזין תוכן לאתר. המציאות מראה שאחרי שיש אתר אינטרנט יפה ומעוצב, הרבה מאוד אתרים נתקעים בשלב השיווק והפרסום דווקא מפני שמי שאחראי על התוכן של האתר הוא לא מעצב האתר ולא המקדם אלא בעלי האתר עצמו. אחרי כל העיצוב והיופי, בסופו של דבר בעל האתר צריך להעלות את התוכן לאתר, עליו לבחור איזה תוכן להציג ללקוחות, לבחור תמונות, לכתוב תוכן שיווקי ותוכן מקצועי. בנקודה הזו רוב בעלי העסקים נתקעים עם האתר. כאן מגיע הפתרון האולטימטיבי, הסוד שרוב הלקוחות לא יודעים הוא שבדרך כלל רוב רובו של התוכן באינטרנט כלל לא נכתב על ידי בעלי המקצוע, ממש כמו שבעלי המקצוע אינם מעצבים את האתר. לכן, אם סיימת לבנות את האתר, עליכם להיעזר בשירותיו של קופירייטר על מנת שהוא ייצר לכם את התוכן לו אתם זקוקים. שירותי קופירייטינג יגרמו ללקוחות שלכם להתרשם מהתוכן של האתר, להבין את המסר שאתם רוצים שהם יבינו וגם יפנימו אותו. אז מה צריך לדעת לפני שבוחרים בשירותי קופירייטינג: תוכן מקורי - הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהתוכן של האתר אכן מקורי, ישנם חאפרים שבמקום לכתוב תוכן הם מעתיקים תוכן או משכתבים תוכן של מישהו אחר בצורה מאוד זהה. כתיבה איכותית - עליכם לראות דוגמאות של כתיבה, וודאו שסגנון הכתיבה ורמת הכתיבה עונה לדרישותיכם. זמינות - לעיתים זמני אספקת התכנים עלולה להיות ארוכה מאוד. חשוב לוודא בתוך כמה זמן אתם מקבלים את המאמרים. תשלום - לכל חברת שירותי כתיבה ישנם צורות תשלום שונות, וודאו שצורת התשלום מאבטחת את הצרכים שלכם ותסכנו את עצמכם סתם. וודאו שאתם מקבלים אסמכתא מסודרת, חשבונית וכו'. הנעה לפעולה - חשוב לראות את יכולות הנעה לפעולה של החברה ולוודא שהכותב מבין את כיוון הכתיבה לו אתם מצפים. למה לא להעתיק תוכן? שימו לב, אחד הדברים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר הוא בדיקת מקוריות הטקסט. החוק הישראלי קובע פיצוי של עד מאה אלף שקלים ללא הוכחת נזק בכל מקרה של הפרת זכויות יוצרים במקרים של העתקת תוכן. מעבר לזה, קידום אתרים בנוי בעיקר על פרסום והפצה של תכנים בשם העסק, לכן במידה ותעשו שימוש באתרכם בחומר משוכפל אתם עלולים לפגוע בצורה אנושה בקידום האתר שלכם לצמיתות, כך שכל עמל בניית האתר וההשקעה הכספית הכרוכה בכך תהיה לריק. כמה מילים על הנעה לפעולה כותב תוכן מקצועי חייב לגרום ללקוחות לנוע לפעולה ולבצע הזמנה או להשאיר פנייה. בקשו דוגמאות ותחוו את דעתכם על יכולת השיווק של הכותב לפני הסגירה. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
* האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד! |
תגובות | הוסף תגובה למאמר ![]() |
אין תגובות למאמר זה |
![]() |
אימון עסקי
יצחק יורמן |
![]() |
נדל"ן
דורון בהרב |
בעלי מקצוע
צוות האתר |
![]() |
ראיית חשבון
רו"ח יוסי נתנזון |
![]() |
פיתוח עסקי
ניצן ברזני |
![]() |
מחשבים
הנדסאי מחשבים גיא אדרי |
יעוץ כלכלי ופיננסי
עפר רביב |
![]() |
פתרונות אינטרנט
איל קליין |
![]() |
טיפול בחרדות ויעוץ זוגי
Ph.D אורית צוקר |
![]() |
חקירות ומעקבים
חוקר פרטי אמנון רודס |
![]() |
רפואה סינית
מומחה לטיפול בכאב רפאל צור |
|
|